1. ÜLDINFO
1.1 Kirjade vastamise aeg on kuni 3 tööpäeva. Kui tekib küsimusi või soovite teada tellimuse kohta infot, pöörduge julgelt klienditeeninduse poole.
1.2 Makseid võetakse vastu valuutas EUR.
2. TELLIMINE
2.1 Tooteid saate tellida meie veebipoest ilma registreerumiseta, kuid registreeritud kasutajatele võivad rakenduda lisasoodustused. Süsteem on turvaline ja mugav kasutada, ning isikuandmed on meiega kaitstud.
2.2 Tellimuse esitamiseks tuleb läbida järgmised tegevused:
1) Lisage sobiv toode/tooted ostukorvi;
2) Liikuge edasi ostukorvi, vajutades ostukorvi kujulist nuppu lehe ülaosas;
3) Täitke küsitud lahtrid, valige sobiv transpordi ja makseviis;
4) Lugege läbi Ostu- ja Müügitingimused ning nõustumise korral andke nõusoleku kinnitus;
5) Vajutage nupule ”Esita tellimus” ning sooritage tellimuse eest makse.
Nüüd jääb üle ainult oodata kuniks saabub teile tellimuse kinnitus e-mailile ning teie tellimust komplekeerima hakatakse.
3. TASUMINE
3.1 Pärast ostu tasumist tuleb kindlasti vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde“.
3.2 Meie kodulehelt saate kiirelt ja turvaliselt tasuda oma tellimuse eest läbi pangalinkide, järelmaksu partnerite ja arve/e-arve alusel.
3.2.1 Toetame järgmisi pangalinke: Swedbank, SEB, LHV pank, Luminor pank ja COOP pank.
3.3 Tellimusega tegeletakse kohe, kui Teie poolt tasutud makse on sajaprotsendiliselt arvelduskontole laekunud.
3.4 Maksetega seotud teenustasud kannab ostja.
4. KÄTTETOIMETAMINE
4.1 Kui olete edukalt tasunud oma kauba eest, tuleb Teie e-mailile vastav kiri “tellimus kinnitatud” koos detailse infoga. Kui te pole seda kirja saanud, siis kindlasti võtke ühendust klienditeenindusega. Peale seda hakatakse Teie tellimusega tegelema. Kui kaup on komplekteeritud, pannakse see Teie poole teele ning saate kohe ka kirja e-mailile “Teie tellimus on teele pandud”.
4.1.1 NB! Riiklikel pühadel saatmist/kättesaamist ei toimu.
4.2 Täpsete ja ajakohaste tarneviiside ja nende maksumusega saate tutvuda Transpordi info lehel. Viide: Transpordi info
4.3 Juhul, kui klient ei lähe õigeaegselt paki järele ning see tagastatakse Commerce Trading OÜ-le, siis on kliendi kohustus tasuda tagastusega seonduvad kulud ning soovikorral ka uuesti postitamise kulu. Kui klient on tellinud kauba esindusse järele tulemisega, siis on kliendil kohustus kaubale järele tulla 3 kalendrikuu jooksul. Kaubale järgi tulemata jätmisel tellimus anuleeritakse ning tellimuse eest tasutud summat ei tagastata.
5. TAGANEMISÕIGUS
5.1 Tellijal on õigus põhjust avaldamata 14 päeva jooksul tellitud kauba kättesaamisest lepingust taganeda ning kaup ümber vahetada või tagastada. Lepingust taganemise korral peab tellija kauba tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
5.2 Kaupa võib proovida ja sellega tutvuda, et veenduda selle sobivuses või mittesobivuses, kuid proovimise käigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne mõjutatus. Proovimine tähendab samaväärset kasutust nagu on tavaks jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist.
5.3 Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses kompleksuses nagu tellijale väljastamise hetkel. Kui kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, kohustub tellija pakendi selliselt ka avama. Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud või kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ületab kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse või kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on Müüjal õigus arvestada Tellijale tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis. Hüvitise suurus määratakse kindlaks igakordselt lähtudes tagastatud kauba väärtuse võimaliku vähenemise ulatusest ning hüvitise suurusest teavitatakse tellijat esimesel võimalusel pärast hüvitise suuruse väljaselgitamist.
5.4 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
5.5 Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
5.6 Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
5.7 Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
5.8 Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
5.9 Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
5.11 Peale avalduse esitamist võite kauba saata Kadaka Selveri Smartposti, Omniva või DPD pakiautomaati numbrile +372 53838310, või suurema eseme puhul tagastada see meie esindusse aadressil Meistri 16-301, 13517, Tallinn.
5.12 Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat. Seejuures tuleb arvestada, et kui kaubal ilmneb puudus 6 kuu jooksul peale selle ostmist, siis eeldatakse, et need olid olemas juba kauba ostmise ajal, kui müüja ei tõesta vastupidist. Peale 6-kuise perioodi möödumist kauba ostust tuleb tarbijal endal tõestada, et tegemist on tootmisveaga, mitte tarbija enda valest kasutamisest tingitud defektiga.
5.13 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@instahsop. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
6. ANDMEKAITSE
6.1 Kliendi isikuandmeid töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega.
6.2 Commerce Trading OÜ kogub Tarbija isikuandmeid kliendikonto loomisel ja/või tellimuse vormistamisel.
6.3 Töödeldavad isikuandmed on Tarbija nimi, e-posti aadress, mobiiltelefoni number ja tarbimiseelistused.
6.4 Commerce Trading OÜ kasutab isikuandmeid Tarbijale teenuste osutamiseks, edasi arendamiseks ja personaliseerimiseks. Nimetatud teenuste all tuleb eelkõige silmas pidada veebipoes Tarbijatele kaupade müüki ja personaliseeritud pakkumiste korraldamist.
6.5 Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid ning edastada logistikapartnerile vajalikke andmeid kauba kohaletoimetamiseks.
6.6 Commerce Trading OÜ-l on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
6.7 Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks. Eelnimetatud isikuandmete kasutamise nõusolekut ei saa tagasi võtta tagasiulatuvalt.
6.8 Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud nõusoleku Commerce Trading OÜ veebilehel.
6.9 Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Commerce Trading OÜ-l ligipääs.
6.9.1 Commerce Trading OÜ ei edasta Kliendi kohta saadud isikuandmeid kolmandatele isikutele.
6.10 Commerce Trading OÜ-l on õigus edastada kliendi Facebook Messengeri kampaaniaid, uudiseid ning tellimustega seonduvaid teavitusi.
7. MUUD TINGIMUSED
7.1 VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD:
7.1.1 Commerce Trading OÜ vastutab Teie ees ja Teie vastutate Commerce Trading OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.1.2 Commerce Trading OÜ ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Commerce Trading OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist Commerce Trading OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
7.2 KOHUSTUSTE RIKKUMINE:
7.2.1 Kohustuste rikkumine on tellimuse tingimuste täitmata jätmine või tingimuste mittekohane täitmine, sealhulgas täitmisega viivitamine.
7.3 ÕIGUSKAISEVAHENDID KOHUSTUSTE RIKKUMISE KORRAL:
7.3.1 Kui veebipood on kohustusi rikkunud, võib klient:
1) nõuda kohustuse täitmist;
2) oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda;
3) nõuda kahju hüvitamist;
4) taganeda lepingust või öelda leping üles;
6) rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.
7.3.2 Klient võib kohustuse rikkumise korral kasutada eraldi või koos kõiki seadusest või lepingust tulenevaid õiguskaitsevahendeid, mida saab üheaegselt kasutada, kui seadusest või lepingust ei tulene teisiti. Eelkõige ei võta kohustuse rikkumisest tuleneva õiguskaitsevahendi kasutamine kliendilt õigust nõuda kohustuse rikkumisega tekitatud kahju hüvitamist.
7.3.3 Klient ei või tugineda kohustuse rikkumisele Commerce Trading OÜ poolt ega kasutada sellest tulenevalt õiguskaitsevahendeid niivõrd, kuivõrd selle rikkumise põhjustas tema enda tegu või temast tulenev asjaolu või sündmus, mille toimumise riisikot ta kannab.
7.4 KLIENDI ÕIGUSED VAIDLUSTE LAHENDAMISEL
7.4.1 Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
Küsimuste korral võtke ühendust info@instashop.ee