Tingimused

Tingimused uuendati viimati 25. mai. 2018

1. ├ťLDINFO

Kirjade vastamise aeg on kuni 5┬át├Â├Âp├Ąeva
Kui tekib k├╝simusi v├Ái soovite teada tellimuse kohta infot, p├Â├Ârduge julgelt klienditeeninduse poole info@instashop.ee
1.1 Kaupade t├Ąpne tarneaeg on m├Ąrgitud iga toote kirjeldusse ja on ├╝ldjuhul kuni 20 t├Â├Âp├Ąeva, kui pole m├Ąrgitud teisiti. Tellides laos oleva toote enne 15.00 j├Áuab saadetis Teieni j├Ąrgmisel hommikul.

1.2 Makseid v├Áetakse vastu valuutas EUR

2. TELLIMINE

2.1 Tooteid saate tellida meie e-kauplusest ilma registreerumiseta. Kuid soovitame registreeruda, siis saate koheselt 2ÔéČ oma kontole boonusraha. S├╝steem on turvaline ja mugav kasutada, ning Teie email on meiega kaitstud.
ÔÇó┬áLISAGE SOBIV TOODE/TOOTED OSTUKORVI
ÔÇó┬áMINGE OSTUKORVI
ÔÇó VAJUTAGE NUPULE ÔÇťMINE KASSASSEÔÇŁ
ÔÇó T├äITKE K├ťSITUD LAHTRID, VALIGE SOBIV TRANSPORDI- JA MAKSEVIIS
ÔÇó VAJUTAGE NUPULE ÔÇťESITA TELLIMUSÔÇŁ

N├╝├╝d j├Ą├Ąb ├╝le ainult oodata.

3. TASUMINE

3.1 P├Ąrast ostu tasumist tuleb kindlasti vajutada nuppu ÔÇťTAGASI KAUPMEHE JUURDEÔÇť.
3.2 Meie kodulehelt saate kiirelt ja turvaliselt tasuda oma tellimuse eest l├Ąbi pangalinkide.
3.2.1 Toetame j├Ąrgmisi pangalinke: Swedbank, SEB, Nordea pank, Danske pank, LHV pank, Krediidipank, Pocopay
3.3 Tellimusega tegeletakse kohe, kui Teie poolt tasutud makse on sajaprotsendiliselt arvelduskontole laekunud.
3.4 NB! Maksega seotud teenustasud kannab maksja!

4. KÄTTETOIMETAMINE

4.1 Kui olete edukalt tasunud oma kauba eest, tuleb Teie e-mailile vastav kiri ÔÇťtellimus kinnitatudÔÇŁ koos detailse infoga. Kui te pole seda kirja saanud, siis kindlasti v├Átke ├╝hendust klienditeenindusega. Peale seda hakatakse Teie kaubaga tegelema. Kui kaup on koos, pannakse see Teie poole teele ning saate kohe ka kirja e-mailile ÔÇťTeie tellimus on teele pandudÔÇŁ.

4.2 OMNIVA pakiautomaadi HIND: 2.59ÔéČ

Kohaletoimetamine 1 p├Ąev
(Kauba liikumine on j├Ąlgitav, turvaline)
4.2.1 Peale eduka tellimuse esitamist, saate oma e-mailile tellimuse kinnituse. Seej├Ąrel hakatakse Teie tellimusega tegelema, enne tellimuse teele panemist saate vastavasisulise kirja, et Teie tellimus on teele pandud. ├ťldjuhul j├Áuab tellimus 24 tunni jooksul, kui kaup pole Teieni j├Áudnud peale paki teele panemist 3 p├Ąeva jooksul, palun v├Átke ├╝hendust meie klienditeenindusega.
4.2.2 Omniva kirjeldus: Kui kaup on kohal, tuleb Teie telefoni SMS koodiga. L├Ąhete Omniva automaadi juurde (peamiselt kaubanduskeskuste peauste l├Ąhistel) ja leiate sealt puutetundliku ekraani. J├Ąlgige ekraanil asuvaid juhiseid ja sisestage SMS-iga saadud kood. Kapiuks avaneb (on kuulda ja n├Ąha) ja v├Átate Teile saadetud kauba.
T├Ąpsem info: www.omniva.ee

4.3 Itella SmartPOST pakiautomaadi HIND: 1.99ÔéČ

Kohaletoimetamine 1 p├Ąev
(Kauba liikumine on j├Ąlgitav, turvaline)
4.3.1 Peale eduka tellimuse esitamist, saate oma e-mailile tellimuse kinnituse. Seej├Ąrel hakatakse Teie tellimusega tegelema, enne tellimuse teele panemist saate vastavasisulise kirja, et Teie tellimus on teele pandud. ├ťldjuhul j├Áuab peale seda Teie tellimus 24 tunni jooksul, kui kaup pole Teieni j├Áudnud peale paki teele panemist 3 p├Ąeva jooksul, palun v├Átke ├╝hendust meie klienditeeindusega. Kauba saatmine SmartPostiga toimub ka laup├Ąeval ja p├╝hap├Ąeval. NB! Riiklikel p├╝hadel saatmist/k├Ąttesaamist ei toimu.
4.3.2 SmartPosti kirjeldus: Kui kaup on kohal, tuleb Teie telefoni SMS koodiga. L├Ąhete SmartPosti automaadi juurde (sinised kapid, peamiselt kaubanduskeskustes) ja leiate sealt puutetundliku ekraani. J├Ąlgige ekraanil asuvaid juhiseid ja sisestage SMS-iga saadud kood. Kapiuks avaneb (on kuulda ja n├Ąha) ja v├Átate Teile saadetud kauba.
T├Ąpsem info: www.smartpost.ee

5. TAGANEMIS├ĽIGUS

5.1 Tellijal on ├Áigus p├Áhjust avaldamata 14 p├Ąeva jooksul tellitud kauba k├Ąttesaamisest lepingust taganeda ning kaup ├╝mber vahetada v├Ái tagastada. Lepingust taganemise korral peab tellija kauba tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 p├Ąeva jooksul. Kaupa v├Áib proovida ja sellega tutvuda, et veenduda selle sobivuses v├Ái mittesobivuses, kuid proovimise k├Ąigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne m├Ájutatus. Proovimine t├Ąhendab samav├Ą├Ąrset kasutust nagu on tavaks jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist. Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses kompleksuses nagu tellijale v├Ąljastamise hetkel. Kui kauba pakendit on v├Áimalik avada pakendit rikkumata, kohustub tellija pakendi selliselt ka avama. Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud v├Ái kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ├╝letab kaubaga tutvumiseks vajaliku m├Áistliku ulatuse v├Ái kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on M├╝├╝jal ├Áigus arvestada Tellijale tagastamisele kuuluvast summast ├╝hepoolselt maha kauba v├Ą├Ąrtuse v├Ąhenemisele vastav h├╝vitis. H├╝vitise suurus m├Ą├Ąratakse kindlaks igakordselt l├Ąhtudes tagastatud kauba v├Ą├Ąrtuse v├Áimaliku v├Ąhenemise ulatusest ning h├╝vitise suurusest teavitatakse tellijat esimesel v├Áimalusel p├Ąrast h├╝vitise suuruse v├Ąljaselgitamist. Vahetuskauba postiteenus on tellijale tasuta.
5.2 Tagastamine Smartposti kaudu
Paki saab tellija tagastada 14 p├Ąeva jooksul l├Ąhimasse SmartPOSTi pakiautomaati sama uksekoodiga, mis Tellija sai sms-i kaudu kauba k├Ąttesaamisel.
5.3 Tagastamine Omniva pakiautomaadi kaudu.
Saaja saab sms-i v├Ái e-kirja teel koos ÔÇ×uksekoodigaÔÇť ka ÔÇ×tagastuskoodiÔÇť. Tagastuskoodi abil on Tellijal v├Áimalus saadetis tagastada M├╝├╝jale tasuta.
5.4 Saadetised, mis v├Ąljastati kulleri v├Ái postkontori vahendusel, on samuti v├Áimalik tagastada M├╝├╝jale l├Ąbi Omniva pakiautomaadi. Sellistel juhtudel tuleb skaneerida saadetisel olev v├Â├Âtkood v├Ái sisestada see k├Ąsitsi. Kui saadetisele on tagatus lubatud ja tagastuse aeg ei ole veel m├Â├Âdunud, saab saadetise tagastada M├╝├╝jale tasuta.
5.5 M├╝├╝ja tagastab tellija poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 p├Ąeva jooksul lepingust taganemise teate j├Áudmisest M├╝├╝jani. Kauba saatekulu ei kuulu tagastamisele. Kaubad on saadaval kuni kaupu j├Ątkub. M├╝├╝jal on ├Áigus lepingust taganeda juhul, kui tellitud kaupa ei ole v├Áimalik kauba l├Áppemise t├Áttu tarnida. M├╝├╝ja informeerib Tellijat lepingust taganemisest esimesel v├Áimalusel kas telefoni, e-posti v├Ái posti teel. Juhul, kui Tellija on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab M├╝├╝ja ostuhinna viivitamatult, kuid hiljemalt 14 p├Ąeva jooksul.
5.6 Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat. Seejuures tuleb arvestada, et kui kaubal ilmneb puudus 6 kuu jooksul peale selle ostmist, siis eeldatakse, et need olid olemas juba kauba ostmise ajal, kui m├╝├╝ja ei t├Áesta vastupidist. Peale 6-kuise perioodi m├Â├Âdumist kauba ostust tuleb tarbijal endal t├Áestada, et tegemist on tootmisveaga, mitte tarbija enda valest kasutamisest tingitud defektiga.

6. ANDMEKAITSE

6.1 Kliendi isikuandmeid t├Â├Âdeldakse koosk├Álas isikuandmete kaitse seadusega.
6.2 DIGISTER O├ť kogub Tarbija isikuandmeid kliendikonto loomisel ja/v├Ái tellimuse vormistamisel.
6.3 T├Â├Âdeldavad isikuandmed on Tarbija nimi, e-posti aadress, mobiiltelefoni number ja tarbimiseelistused.
6.4 DIGISTER O├ť kasutab isikuandmeid Tarbijale teenuste osutamiseks, edasi arendamiseks ja personaliseerimiseks. Nimetatud teenuste all tuleb eelk├Áige silmas pidada instashop.ee┬áveebisaidil Tarbijatele kaupade m├╝├╝ki ja personaliseeritud pakkumiste korraldamist.
6.5 Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega ├Áiguse koguda ja t├Â├Âdelda Tarbija isikuandmeid ning edastada logistikapartnerile vajalikke andmeid kauba kohaletoimetamiseks.
6.6 DIGISTER O├ť-l┬áon ├Áigus kasutada Tarbija elu- v├Ái asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
6.7 Tarbijal on igal ajal ├Áigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, v├Ąlja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva n├Áude sissen├Áudmiseks v├Ái kauba kohaletoimetamiseks.┬áEelnimetatud isikuandmete kasutamise n├Áusolekut ei saa tagasi v├Átta tagasiulatuvalt.
6.8 Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud n├Áusoleku instashop.ee┬áveebilehel
6.9 Kr├╝pteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka instashop.ee ligip├Ą├Ąs.
6.9.1 DIGISTER O├ť ei edasta Kliendi kohta saadud isikuandmeid kolmandatele isikutele.

 

7. MUUD TINGIMUSED

7.1 VASTUTUS JA V├ä├äRAMATU J├ĽUD:

7.1.1 DIGISTER O├ť vastutab Teie ees ja Teie vastutate DIGISTER O├ť ees teisele poolele k├Ąesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates ├Áigusaktides s├Ątestatud juhtudel ja ulatuses.
7.1.2 DIGISTER O├ť ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest v├Ái toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju v├Ái toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida DIGISTER O├ť ei saanud m├Ájutada ning mille saabumist DIGISTER O├ť ei n├Ąinud ette ega v├Áinud ette n├Ąha (v├Ą├Ąramatu j├Áud).

7.2 KOHUSTUSTE RIKKUMINE:

Kohustuste rikkumine on tellimuse tingimuste t├Ąitmata j├Ątmine v├Ái tingimuste mittekohane t├Ąitmine, sealhulgas t├Ąitmisega viivitamine.

7.3 ├ĽIGUSKAISEVAHENDID KOHUSTUSTE RIKKUMISE KORRAL:

7.3.1 Kui DIGISTER O├ť on kohustusi rikkunud, v├Áib klient:
1) n├Áuda kohustuse t├Ąitmist;
2) oma v├Álgnetava kohustuse t├Ąitmisest keelduda;
3) n├Áuda kahju h├╝vitamist;
4) taganeda lepingust v├Ái ├Âelda leping ├╝les;
5) alandada hinda;
6) rahalise kohustuse t├Ąitmisega viivitamise korral n├Áuda viivist.
7.3.2 Klient v├Áib kohustuse rikkumise korral kasutada eraldi v├Ái koos k├Áiki seadusest v├Ái lepingust tulenevaid ├Áiguskaitsevahendeid, mida saab ├╝heaegselt kasutada, kui seadusest v├Ái lepingust ei tulene teisiti. Eelk├Áige ei v├Áta kohustuse rikkumisest tuleneva ├Áiguskaitsevahendi kasutamine kliendilt ├Áigust n├Áuda kohustuse rikkumisega tekitatud kahju h├╝vitamist.
7.3.3 Klient ei v├Ái tugineda kohustuse rikkumisele DIGISTER O├ť poolt ega kasutada sellest tulenevalt ├Áiguskaitsevahendeid niiv├Árd, kuiv├Árd selle rikkumise p├Áhjustas tema enda tegu v├Ái temast tulenev asjaolu v├Ái s├╝ndmus, mille toimumise riisikot ta kannab.

7.4 KLIENDI ├ĽIGUSED VAIDLUSTE LAHENDAMISEL

7.4.1 K├Ąesolevates tingimustes eraldi lahendamata k├╝simustes l├Ąhtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest ├Áigusaktidest.
7.4.2 Teie ja DIGISTER O├ť vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse l├Ąbir├Ą├Ąkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Teil ├Áigus p├Â├Ârduda oma ├Áiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse v├Ái kohtusse. Vaidluste lahendamisel l├Ąhtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest ├Áigusaktidest.

8. BOONUSPRORGAMM (INSTACOINID)

8.2 Luues konto teenib iga kasutaja automaatselt boonusraha edaspidi “Instacoine”

8.2 Instacoine saab kasutada ainult instashop.ee s├╝steemisiseselt ning neid ei ole v├Áimalik vahetada reaalseks valuutaks.

8.3 Instacoine saab kasutada tellimust tehes. N├Ąiteks, registreerisite konto ning saite 2ÔéČ v├Ą├Ąrtuses Instacoine. Tellimust tehes saate ostukorvis vajutada, et soovite Instacoine kasutada.

8.4 Instacoine saab kasutada alati kogu kogutud hulgana. N├Ąiteks teil on kontol 2ÔéČ v├Ą├Ąrtuses iInstacoine, siis saab tellimust tehes samuti kasutada 2ÔéČ v├Ą├Ąrtuses, mitte n├Ąiteks 1ÔéČ v├Ą├Ąrtuses.

8.5 Instaconide koefitsient nende teenimisel. Ostes 15ÔéČ toote teenid kontole 150 Instacoini ehk iga ostetud 1ÔéČ eest saate 10 Instacoini.

8.6 Instacoinide koefitsient nende kasutamisel. Oleteostnud meilt 15ÔéČ eest tooteid, ning saite 150 Instacoini, siis nende v├Ą├Ąrtuseks uut tellimust tehes on 1ÔéČ.