Tingimused

Tingimused uuendati viimati 25. mai. 2018

1. ├ťLDINFO

Kirjade vastamise aeg on kuni 5┬át├Â├Âp├Ąeva
Kui tekib k├╝simusi v├Ái soovite teada tellimuse kohta infot, p├Â├Ârduge julgelt klienditeeninduse poole.
1.1 Kaupade t├Ąpne tarneaeg on m├Ąrgitud iga toote kirjeldusse ja on ├╝ldjuhul kuni 14 t├Â├Âp├Ąeva, kui pole m├Ąrgitud teisiti tooteinfos v├Ái transpordi lehel. Tellides laos oleva toote enne 15.00 j├Áuab saadetis Teieni j├Ąrgmisel hommikul.

1.2 Makseid v├Áetakse vastu valuutas EUR

2. TELLIMINE

2.1 Tooteid saate tellida meie e-kauplusest ilma registreerumiseta. Kuid soovitame registreeruda, siis saate koheselt 2ÔéČ oma kontole boonusraha. S├╝steem on turvaline ja mugav kasutada, ning Teie email on meiega kaitstud.
ÔÇó┬áLISAGE SOBIV TOODE/TOOTED OSTUKORVI
ÔÇó┬áMINGE OSTUKORVI
ÔÇó VAJUTAGE NUPULE ÔÇťMINE KASSASSEÔÇŁ
ÔÇó T├äITKE K├ťSITUD LAHTRID, VALIGE SOBIV TRANSPORDI- JA MAKSEVIIS
ÔÇó VAJUTAGE NUPULE ÔÇťESITA TELLIMUSÔÇŁ

N├╝├╝d j├Ą├Ąb ├╝le ainult oodata.

3. TASUMINE

3.1 P├Ąrast ostu tasumist tuleb kindlasti vajutada nuppu ÔÇťTAGASI KAUPMEHE JUURDEÔÇť.
3.2 Meie kodulehelt saate kiirelt ja turvaliselt tasuda oma tellimuse eest l├Ąbi pangalinkide.
3.2.1 Toetame j├Ąrgmisi pangalinke: Swedbank, SEB, LHV pank, Luminor pank ja COOP pank.
3.3 Tellimusega tegeletakse kohe, kui Teie poolt tasutud makse on sajaprotsendiliselt arvelduskontole laekunud.
3.4 NB! Maksega seotud teenustasud kannab maksja!

4. KÄTTETOIMETAMINE

4.1 Kui olete edukalt tasunud oma kauba eest, tuleb Teie e-mailile vastav kiri ÔÇťtellimus kinnitatudÔÇŁ koos detailse infoga. Kui te pole seda kirja saanud, siis kindlasti v├Átke ├╝hendust klienditeenindusega. Peale seda hakatakse Teie kaubaga tegelema. Kui kaup on koos, pannakse see Teie poole teele ning saate kohe ka kirja e-mailile ÔÇťTeie tellimus on teele pandudÔÇŁ.

4.2 T├Ąpsete ja ajakohaste tarneviiside ja nende maksumusega saate tutvuda Transpordi info lehel. Viide: https://instashop.ee/transport
4.3 Peale eduka tellimuse esitamist, saate oma e-mailile tellimuse kinnituse. Seej├Ąrel hakatakse Teie tellimusega tegelema, enne tellimuse teele panemist saate vastavasisulise kirja, et Teie tellimus on teele pandud. ├ťldjuhul j├Áuab peale seda Teie tellimus 24 tunni jooksul, kui kaup pole Teieni j├Áudnud peale paki teele panemist 3 p├Ąeva jooksul, palun v├Átke ├╝hendust meie klienditeeindusega. Kauba saatmine SmartPostiga toimub ka laup├Ąeval ja p├╝hap├Ąeval. NB! Riiklikel p├╝hadel saatmist/k├Ąttesaamist ei toimu.
4.4 Juhul, kui klient ei l├Ąhe ├Áigeaegselt paki j├Ąrele ning see tagastatakse Commerce Trading O├ť-le, siis on kliendi kohustus tasuda tagastusega seonduvad kulud ning soovikorral ka uuesti postitamise kulu. Kui klient on tellinud kauba esindusse j├Ąrele tulemisega, siis on kliendil kohustus kaubale j├Ąrele tulla 3 kalendrikuu jooksul. Kaubale j├Ąrgi tulemata j├Ątmisel tellimus anuleeritakse ning tellimuse eest tasutud summat ei tagastata.

5. TAGANEMIS├ĽIGUS

5.1 Tellijal on ├Áigus p├Áhjust avaldamata 14 p├Ąeva jooksul tellitud kauba k├Ąttesaamisest lepingust taganeda ning kaup ├╝mber vahetada v├Ái tagastada. Lepingust taganemise korral peab tellija kauba tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 p├Ąeva jooksul. Kaupa v├Áib proovida ja sellega tutvuda, et veenduda selle sobivuses v├Ái mittesobivuses, kuid proovimise k├Ąigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne m├Ájutatus. Proovimine t├Ąhendab samav├Ą├Ąrset kasutust nagu on tavaks jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist. Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses kompleksuses nagu tellijale v├Ąljastamise hetkel. Kui kauba pakendit on v├Áimalik avada pakendit rikkumata, kohustub tellija pakendi selliselt ka avama. Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud v├Ái kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ├╝letab kaubaga tutvumiseks vajaliku m├Áistliku ulatuse v├Ái kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on M├╝├╝jal ├Áigus arvestada Tellijale tagastamisele kuuluvast summast ├╝hepoolselt maha kauba v├Ą├Ąrtuse v├Ąhenemisele vastav h├╝vitis. H├╝vitise suurus m├Ą├Ąratakse kindlaks igakordselt l├Ąhtudes tagastatud kauba v├Ą├Ąrtuse v├Áimaliku v├Ąhenemise ulatusest ning h├╝vitise suurusest teavitatakse tellijat esimesel v├Áimalusel p├Ąrast h├╝vitise suuruse v├Ąljaselgitamist.
5.1.1 Kaubast taganemiseks peab klient t├Ąita kaubast taganemise avalduse, mis on leitav siit: https://instashop.ee/kauba-tagastamine/
5.2 Peale avalduse esitamist v├Áite kauba saata Haabersti Smartposti v├Ái Haabersti rimi Omniva pakiautomaati numbrile +372 5 3333 121
5.3 Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat. Seejuures tuleb arvestada, et kui kaubal ilmneb puudus 6 kuu jooksul peale selle ostmist, siis eeldatakse, et need olid olemas juba kauba ostmise ajal, kui m├╝├╝ja ei t├Áesta vastupidist. Peale 6-kuise perioodi m├Â├Âdumist kauba ostust tuleb tarbijal endal t├Áestada, et tegemist on tootmisveaga, mitte tarbija enda valest kasutamisest tingitud defektiga.
5.4 Ostjal on ├Áigus puuduse ilmnemisel p├Â├Ârduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@instashop.ee v├Ái helistada telefonil: +372 6 999 443. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult v├Ái kirjalikku taasesitamist v├Áimaldavas vormis 15 p├Ąeva jooksul.

6. ANDMEKAITSE

6.1 Kliendi isikuandmeid t├Â├Âdeldakse koosk├Álas isikuandmete kaitse seadusega.
6.2 COMMERCE TRADING O├ť kogub Tarbija isikuandmeid kliendikonto loomisel ja/v├Ái tellimuse vormistamisel.
6.3 T├Â├Âdeldavad isikuandmed on Tarbija nimi, e-posti aadress, mobiiltelefoni number ja tarbimiseelistused.
6.4 COMMERCE TRADING O├ť kasutab isikuandmeid Tarbijale teenuste osutamiseks, edasi arendamiseks ja personaliseerimiseks. Nimetatud teenuste all tuleb eelk├Áige silmas pidada https://instashop.ee veebisaidil Tarbijatele kaupade m├╝├╝ki ja personaliseeritud pakkumiste korraldamist.
6.5 Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega ├Áiguse koguda ja t├Â├Âdelda Tarbija isikuandmeid ning edastada logistikapartnerile vajalikke andmeid kauba kohaletoimetamiseks.
6.6 COMMERCE TRADING O├ť-l┬áon ├Áigus kasutada Tarbija elu- v├Ái asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
6.7 Tarbijal on igal ajal ├Áigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, v├Ąlja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva n├Áude sissen├Áudmiseks v├Ái kauba kohaletoimetamiseks.┬áEelnimetatud isikuandmete kasutamise n├Áusolekut ei saa tagasi v├Átta tagasiulatuvalt.
6.8 Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud n├Áusoleku https://instashop.ee veebilehel.
6.9 Kr├╝pteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka https://instashop.ee ligip├Ą├Ąs.
6.9.1 COMMERCE TRADING O├ť ei edasta Kliendi kohta saadud isikuandmeid kolmandatele isikutele.
6.10┬áCOMMERCE TRADING O├ť-l on ├Áigus edastada kliendi Facebook Messengeri kampaaniaid, uudiseid ning tellimustega seonduvaid teavitusi.

 

7. MUUD TINGIMUSED

7.1 VASTUTUS JA V├ä├äRAMATU J├ĽUD:

7.1.1 COMMERCE TRADING O├ť vastutab Teie ees ja Teie vastutate COMMERCE TRADING O├ť ees teisele poolele k├Ąesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates ├Áigusaktides s├Ątestatud juhtudel ja ulatuses.
7.1.2 COMMERCE TRADING O├ť ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest v├Ái toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju v├Ái toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida COMMERCE TRADING O├ť ei saanud m├Ájutada ning mille saabumist COMMERCE TRADING O├ť ei n├Ąinud ette ega v├Áinud ette n├Ąha (v├Ą├Ąramatu j├Áud).

7.2 KOHUSTUSTE RIKKUMINE:

Kohustuste rikkumine on tellimuse tingimuste t├Ąitmata j├Ątmine v├Ái tingimuste mittekohane t├Ąitmine, sealhulgas t├Ąitmisega viivitamine.

7.3 ├ĽIGUSKAISEVAHENDID KOHUSTUSTE RIKKUMISE KORRAL:

7.3.1 Kui COMMERCE TRADING O├ť on kohustusi rikkunud, v├Áib klient:
1) n├Áuda kohustuse t├Ąitmist;
2) oma v├Álgnetava kohustuse t├Ąitmisest keelduda;
3) n├Áuda kahju h├╝vitamist;
4) taganeda lepingust v├Ái ├Âelda leping ├╝les;
5) alandada hinda;
6) rahalise kohustuse t├Ąitmisega viivitamise korral n├Áuda viivist.

7.3.2 Klient v├Áib kohustuse rikkumise korral kasutada eraldi v├Ái koos k├Áiki seadusest v├Ái lepingust tulenevaid ├Áiguskaitsevahendeid, mida saab ├╝heaegselt kasutada, kui seadusest v├Ái lepingust ei tulene teisiti. Eelk├Áige ei v├Áta kohustuse rikkumisest tuleneva ├Áiguskaitsevahendi kasutamine kliendilt ├Áigust n├Áuda kohustuse rikkumisega tekitatud kahju h├╝vitamist.
7.3.3 Klient ei v├Ái tugineda kohustuse rikkumisele COMMERCE TRADING O├ť poolt ega kasutada sellest tulenevalt ├Áiguskaitsevahendeid niiv├Árd, kuiv├Árd selle rikkumise p├Áhjustas tema enda tegu v├Ái temast tulenev asjaolu v├Ái s├╝ndmus, mille toimumise riisikot ta kannab.

7.4 KLIENDI ├ĽIGUSED VAIDLUSTE LAHENDAMISEL

7.4.1 K├Ąesolevates tingimustes eraldi lahendamata k├╝simustes l├Ąhtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest ├Áigusaktidest.
7.4.2 Vaidluste lahendamiseks v├Áib klient p├Â├Ârduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET), Tarbijakaitse ja Tehnilise J├Ąrelevalve Ametisse (https://www.ttja.ee/et/tarbijale/kaebuse-esitamine) v├Ái kohtusse.

K├╝simuste korral v├Átke ├╝hendust siit┬áv├Ái helistage +372 6 999 443!