Kauba hilinemine seoses koroonaviirusega

Hiina uusaastap├╝hadele j├Ątkuks tulnud koroonaviirus on meie perefirma e-poe ajanud natukene ajalisse paanikasse ning kuna meil s├╝steemid korralikud puuduvad jooksva info jagamiseks otsustasime, et teeme pisikese postituse seoses koroonaviirusega ja meie kauba saabumise kiirusega.

– Mu kaup on hilinenud?
15. Jaanuar – 15. veebruar twhtud tellimused j├Ą├Ąvad hilinemis perioodi kuna lisaks uusaastale kuni 15. veebruar pandi sundpuhkus k├Áigile meid teenindavatele tehastele. Hetkeks on k├Áik stabiliseerunud, kuid ise pisipere omavate t├Â├Âtajatena v├Átsime me eesm├Ąrgiks desinfintseerida kogu saabuv kaup. Kuna Eesti Tollil on saabunud n├╝├╝d Eesti + L├Ąhiriikide kogu hiina kaup kuni 2 kuu jagu siis nendepoolne t├ v├Átab t├Ârtsujagu kauem aega ning lisaks kuna me k├Ąsitsi pakime ja puhastame k├Áik Eestis ├╝le siis on pisikene hilinemine v├Ąltimaks mistahes ├Ánnestust v├Ái ohtu meie klientidele. Vabandame , kuid t├Â├Âtame 10h p├Ąevas kogu kollektiiviga, et pakid j├Ąrjest teele saaksid.

– Kas koroonaviirus levib pakkidega?
Kiire vastus on Ei, kuid kuna kliendid on meiepoole omajagu taoliste e-kirjadega p├Â├Ârdunud siis hirmu maandamiseks otsustasime v├Átta lisameetmed turvalisuse tagamiseks. Meieni saabub kaup suurte kastidega otse tootjatelt ning nendepoolt on ka kauba k├Ąitlemiseks esitatud spetsiaalsed juhised v├Ąltimaks mistahes ohtu.

– Mu emailile pole vastust tulnud?
Kui on kiire k├╝simus siis palun see edastada telefonitsi. Meie juhataja Erik Rattasepp vastab hetkel isiklikult ning aitab kuidas saab :). M├Áned k├╝simused aga kahjuks pole kiirelt telefoniteel lahendatavad ning selleks tuleb ikkagist saata e-mail. Emailidele vastamine on meil hetkel 1-3 t├Â├Âp├Ąeva, kuid v├Áib vastavalt p├Ąevale ka veidi hilineda. Teeme ├╝letunde, kuid lapsed kodus vajavad ikkagist s├╝├╝a mingist hetkest :).

– Millal mu kaup j├Áuab?
Pakime hetkel igap├Ąevaselt ning emailide ja muu k├Árvalt on see prioriteediks.T├Ąpset kuup├Ąeva on aga raske ├Âelda, kuna lisategevused n├Áuavad oma aja pakkide komplekteerimisel. Alates 25.02.2020 esitatud tellimused j├Áuavad kindlalt ilma hilinemisteta ning t├Árgeteta, v├Ąhemasti hetkeinfo kohaselt.

– Kas ma saan tellimuse t├╝histada?
Jah, t├╝histame ning kanname raha tagasi 7 t├Â├Âp├Ąeva jooksul ilma igasuguste probleemideta. ­čÖé

Hetkel on meil v├Ąlja saadetud hilinevatest pakkides c.a 68% ning igap├Ąevaselt saabub uut kaupa peale. Vabandame oma klientide ees, kuid koroonaviirust ei oleks osanud mitte keegi meist ette ennustada. Anname endast parima ning tuleme klientidele vastu niipalju kui saame samalajal usinalt pikki p├Ąevi viites kaupu v├Ąlja saates. ­čÖé

Seoses suurenenud mahuga nii Itella kui Omniva pakid v├Áivad j├Áuda p├Ąev hiljem kohale, kui on m├Ąrgitud kuna neid suurem koormus.

M├Áistvale suhtumisele lootes,
Commerce Trading O├ť pere