Hiina uusaastapühadele jätkuks tulnud koroonaviirus on meie perefirma e-poe ajanud natukene ajalisse paanikasse ning kuna meil süsteemid korralikud puuduvad jooksva info jagamiseks otsustasime, et teeme pisikese postituse seoses koroonaviirusega ja meie kauba saabumise kiirusega.
– Mu kaup on hilinenud?
15. Jaanuar – 15. veebruar twhtud tellimused jäävad hilinemis perioodi kuna lisaks uusaastale kuni 15. veebruar pandi sundpuhkus kõigile meid teenindavatele tehastele. Hetkeks on kõik stabiliseerunud, kuid ise pisipere omavate töötajatena võtsime me eesmärgiks desinfintseerida kogu saabuv kaup. Kuna Eesti Tollil on saabunud nüüd Eesti + Lähiriikide kogu hiina kaup kuni 2 kuu jagu siis nendepoolne tö võtab törtsujagu kauem aega ning lisaks kuna me käsitsi pakime ja puhastame kõik Eestis üle siis on pisikene hilinemine vältimaks mistahes õnnestust või ohtu meie klientidele. Vabandame , kuid töötame 10h päevas kogu kollektiiviga, et pakid järjest teele saaksid.
– Kas koroonaviirus levib pakkidega?
Kiire vastus on Ei, kuid kuna kliendid on meiepoole omajagu taoliste e-kirjadega pöördunud siis hirmu maandamiseks otsustasime võtta lisameetmed turvalisuse tagamiseks. Meieni saabub kaup suurte kastidega otse tootjatelt ning nendepoolt on ka kauba käitlemiseks esitatud spetsiaalsed juhised vältimaks mistahes ohtu.
– Mu emailile pole vastust tulnud?
Kui on kiire küsimus siis palun see edastada telefonitsi. Meie juhataja Erik Rattasepp vastab hetkel isiklikult ning aitab kuidas saab :). Mõned küsimused aga kahjuks pole kiirelt telefoniteel lahendatavad ning selleks tuleb ikkagist saata e-mail. Emailidele vastamine on meil hetkel 1-3 tööpäeva, kuid võib vastavalt päevale ka veidi hilineda. Teeme ületunde, kuid lapsed kodus vajavad ikkagist süüa mingist hetkest :).
– Millal mu kaup jõuab?
Pakime hetkel igapäevaselt ning emailide ja muu kõrvalt on see prioriteediks.Täpset kuupäeva on aga raske öelda, kuna lisategevused nõuavad oma aja pakkide komplekteerimisel. Alates 25.02.2020 esitatud tellimused jõuavad kindlalt ilma hilinemisteta ning tõrgeteta, vähemasti hetkeinfo kohaselt.
– Kas ma saan tellimuse tühistada?
Jah, tühistame ning kanname raha tagasi 7 tööpäeva jooksul ilma igasuguste probleemideta. 🙂
Hetkel on meil välja saadetud hilinevatest pakkides c.a 68% ning igapäevaselt saabub uut kaupa peale. Vabandame oma klientide ees, kuid koroonaviirust ei oleks osanud mitte keegi meist ette ennustada. Anname endast parima ning tuleme klientidele vastu niipalju kui saame samalajal usinalt pikki päevi viites kaupu välja saates. 🙂
Seoses suurenenud mahuga nii Itella kui Omniva pakid võivad jõuda päev hiljem kohale, kui on märgitud kuna neid suurem koormus.
Mõistvale suhtumisele lootes,
Commerce Trading OÜ pere